Доставка товарів з інтернет-магазину SPICER
Під час оформлення замовлення на сайті можна вибрати один з наступних варіантів доставки:
- Доставка транспортною компанією «Нова Пошта»
Доставка здійснюється в відділення «Нова Пошта» та у поштомати по всій Україні.
Після відправлення замовлення менеджером інтернет-магазину покупець отримує текстове повідомлення з номером експрес накладної (ттн). За цим номером можна відстежити замовлення на офіційному сайті або у додатку компанії «Нова Пошта».
ВАЖЛИВО!
Після прибуття на склад «Нової пошти» товар зберігається тільки 7 робочих днів (в тому числі субота), потім повертається назад на наш склад і замовлення скасовується.
- Самовивіз з магазину. Покупець може оформити замовлення та забрати свою покупку за адресою м.Львів, вул. Братів Рогатинців,23, бар “Вуйко Сем”.
- Адресна доставка кур’єром Нової Пошти
Важливо! Послуги за доставку товарів сплачує покупець.
Способи оплати:
Оплата при отриманні товару у відділенні «Нової пошти» здійснюється одним чеком (вартість покупки + вартість доставки «Нова пошта» + комісія за накладений платіж 20 грн + 2% від суми замовлення).
- Оплата карткою Visa / Mastercard при оформленні. Замовлення (без комісії).
- Передоплата за виставленим рахунком (для фізичних осіб або для ФОП чи юридичних осіб з чинною ліцензією роздрібної торгівлі алкоголем)
- Доставка замовлень на суму від 5000 грн – безкоштовна
Оплата за послугу “Післяплата”, Нової Пошти – проводиться тільки при отриманні товару. Оплата послуг «Нової пошти» проводиться тільки при отриманні товару у відділенні (при безготівковому розрахунку послуги «Нової пошти» не включаються до рахунку від TM SPICER).
Умови обміну та повернення
Клієнти магазинів SPICER мають можливість здійснити обмін та повернення придбаних Товарів у випадках визначених законодавством.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути товари неналежної якості* або замінити їх на такі ж товари або на аналогічні, з числа наявних у магазині товарів належної якості – в межах терміну придатності товару.
*неналежна якість товарів – будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем).
Відповіно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчі товари належної якості протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару.
Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до п. 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854, також окремо визначено, що алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.
З вимогою про здійснення повернення чи обміну товарів Вам необхідно звернутися до магазину «SPICER» за адресою: м.Львів, вул. Городоцька, будинок 224 за телефоном +38 (067) 377 24 21 +38 (095) 377 24 21 і повідомити про необхідність повернення товару.